کد خبر: ۸۷۸۴۴۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

واکنش مادر یاسین رامین به گفت‌وگوی فرزندش با بی‌بی‌سی: پشیمانم فرزندانم را در مدارس امام صادق و فرهنگ گذاشتم؛ یکی از آقایان به ما گفت اگر بچه من بود اعدامش می‌کردم!

"یکی از آقایان گفته بود چرا بچه‌تان را طرد نمی‌کنید و می‌گفت اگر بچه من بود او را اعدام می‌کردم. گویی فقط زبان حذف و بگیر و ببند و قلع و قمع مشروعیت دارد. خب این چیزی است که کاملا مغایر با آموزه‌های دینی ما است. تا آخرین لحظه وظیفه هر فرد جذب افراد است نه دفع آن‌ها."
واکنش مادر یاسین رامین به گفت‌وگوی فرزندش با بی‌بی‌سی: پشیمانم فرزندانم را در مدارس امام صادق و فرهنگ گذاشتم؛ یکی از آقایان به ما گفت اگر بچه من بود اعدامش می‌کردم!
آفتاب‌‌نیوز :

سوسن صفاوردی، مادر یاسین رامین و همسر محمدعلی رامین از مقامات دولت احمدی نژاد درباره مصاحبه فرزندش با سایت بی‌بی‌سی فارسی گفتگو کرده است.  

به گزارش رویداد ۲۴، بخش‌های مهم این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

یکی از آقایان گفته بود چرا بچه‌تان را طرد نمی‌کنید و می‌گفت اگر بچه من بود او را اعدام می‌کردم. گویی فقط زبان حذف و بگیر و ببند و قلع و قمع مشروعیت دارد. خب این چیزی است که کاملا مغایر با آموزه‌های دینی ما است. تا آخرین لحظه وظیفه هر فرد جذب افراد است نه دفع آن‌ها.

پشیمانم بچه‌هایم را در مدارس امام صادق و فرهنگ گذاشتم، برخی از تغییرات در همانجا شروع شد! هر وقت شاهد دیکتاتوری محمدعلی رامین در قبال فرزندان بودم ورود کردم.

فرزندان بیش از آنکه شبیه پدرانشان باشند، شبیه حاکمان می‌شوند! نظام مانند پدر مهربان تلاش نکرد، یاسین رامین را تحت فشار گذاشتند. به ما فشار می‌آورند که فرزندانتان را طرد و ترک کنید.

محمّد یاسین رامین (متولّد ۱۳۶۰) مدیر سابق مرکز دارویی رشد و متهم یکی از پرونده‌های فساد مالی بوده است.

یاسین فرزند محمّدعلی رامین مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد و همسر مهناز افشار هنرپیشه سینما است. یاسین رامین اخیرا در مصاحبه تلوزیونی با بی بی سی فارسی ادعا کرده مهناز افشار همسر دوم اوست، و از همسر اولش که دختر یک مقام بلندپایه نظامی امنیتی بوده، پیشتر جدا شده است.

یاسین رامین در مرداد ماه سال ۹۵ با شکایت جمعیت هلال احمر بازداشت و در اسفند همان سال با وثیقه آزاد شد. او متهم شده‌است که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌ است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده که ۷ سال آن قابل اجراست.

پرونده  شکایت سازمان تدارکات هلال احمر از یاسین رامین، همسر مهناز افشار که- در دادگاه بدوی به  ۱۷ سال زندان و رد مال ۲ میلیون یورویی محکوم شده بود- بعد از تغییر دولت در آبان ۱۴۰۰ در دادگاه تجدیدنظر با تبرئه رامین خاتمه یافت.

یاسین رامین در رسانه‌ها به واردات و توزیع شیرخشک آلوده متهم شده‌است. با این حال او و همسرش مهناز افشار این اتهام را رد کردند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز اعلام کرده که پرونده‌ای در مورد شیرخشک‌های فاسد وجود ندارد.

قوه قضاییه از این پرونده تحت عنوان "اختلاف حساب مالی" یاد کرد.

یاسین رامین در واکنش به رای صادره در دادگاه تجدید نظر گفت: بارها خواستار  برگزاری جلسات علنی دادگاه شده بودم. می‌خواستم برای همه کسانی که دچار سوءتفاهم شده بودند مشخص شود محتوای این پرونده ربطی به شیرخشک فاسد و اختلاس و حتی تخلف مالی ندارد.

پیش از این وکیل‌مدافع یاسین رامین درباره موضوع اصلی پرونده موکلش گفته بود: «موضوع این پرونده اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلم و هلال احمر است و قرار بوده اسناد و مدارکی از آلمان ارسال شود که برخی از این مدارک از آلمان واصل شده، ولی ناقص است و قرار است نماینده هلال احمر به آلمان برود؛ یکسری مدارک هم کارشناس پرونده می‌خواهد که باید تکمیل شود و پرونده در حال بررسی و تکمیل است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
2
23
جریان چیه یاسین رامین کیه؟ مادرش چکاره است؟ باباش چکاره است ؟چرا خبر نصفه و نیمه میذارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
33
کی بود کی بود من نبودم ?
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
63
چون پسرت بود باید جذب بشه..ولی اگه دیگران باشن باید دفع بشن....
میم عین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
1
78
عجب به بچه های خودتون میرسه زبان زور خوب نیست نه؟؟؟بچه های بقیه آدم نیستن فقط بچه های شما نباید اوف بشن .پسرت برده خورده ایراد نداره نه؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین